İyi akşamlar kızlar beş ay beş günlük bi kızın var ilk günden beri anne sütü içiyor beşinci ay kontrolümüzde sadece 300 gr almış ama bu aylarda kilo alımı yavaşlıyor diye okumuştum bu doğru mu sizce ? Doktorumuz ek gıdaya başlamamı söyledi biraz moralim bozuldu çocuğuma yetemiyor muyum ben diye kaç gündür hep kendi kendimi sorguluyorum sütüm de var adlında azalmadı da neden böyle oldu bilmiyorum üç gündür üşte tadımlara başladık yüne de kendimi kötü hissediyorum gümde dört beş defa bez de değiştiriyorum yetiyordur sütüm diye düşünüyordum ama yetmiyor galiba bilmiyorum sizce neden böyle oldu benimle aynı duruma yaşayan var mı kızım altı buçuk kilo sizce zayıf bi bebek mi