dehsetulvahset İcerigi organik zararli madde yok die hatirliyorum.. kullanan var mi kizlar boyle icerigi temiz orta fiyatki bi nemlendirici almak istiyorum mustela biraz pahalı geldi bana
Kbrbydk dehsetulvahset ben kullanıyorum. Çok memnunum yaaa iyi ki aldım.kokusu ayrı güzel. Verdiği yumuşaklik hissi ayrı guzel. Çok bereketli birde.
dehsetulvahset antropologanne ogkumun cildi hassas da canm dogal icerikli ariyorum bunu da oyle die duydum sanki.petrok turevi yoktu sanirim içinde