glbgci Merhabalar oğlum 7 aylık ve 4-5 gündür beslenme sonrasında kusuyor. Bugün de kakasında balık kokusu vardı. Neden olmuş olabilir?
Nazli_07 glbgci Ek gidadan mamadan o şekilde kokar kızımda mama yiyor sadece kakası o şekilde kokuyor çok kötü bir koku 😂
Nazann glbgci salgin var bnm ogmum 2 yasnda aynıları vardi pazar gubu aksama kadar hastaneydik igneler ilaclar kendine geldi braz
Nazli_07 glbgci Yoo yoo kötü bir durum yok bizim doktor bir story paylaşmıştı sana nasıl gönderebilirim 😁 kaka ile ilgili okursun için rahat eder
Miyonunannesi Nazli_07 canım benımlede paylasma sansın var mı ıkı numaralı mamaya gectık kakamız degıstı cok kotu kokuyo rengı degisti ben alerji yaptıgını dusunuyorum alısma surecıdır dedım ama bır ay olacak gecmesı carsamba doktora gidecegız
Mysunshines17 Nazli_07 Ah benimle de paylaşabilir misiniz bizde de inanılmaz kötü kokulu diskimiz var
Nazli_07 glbgci Şimdi baktım doktor kaldırmış paylaşımını göremiyorum şuan ama tekrar paylaşırsa sizinle paylaşırım canim
Alinduru glbgci ilk defa bi besin denediniz mi bazen besinler alerji yaptığında da bu gibi durumlar olabiliyor.
glbgci Alinduru düşünüyorum ama şu sıralar farklı bir şey vermiyorum mikrop kapmış olsa ateşi de olur ama yok çok şükür
Nazli_07 Mysunshines17 Doktorumuz kaldırmış gönderiyi mesaj attım resmi gönderirse paylaşırım sizinle