Pamuguum ayse3366 kac kez oldu agiz kenari aksa fazlasını cikariyordur denir. Ama fiskirarak kusma genelde sorun teşkil eder . Doktora gorunmeniz iyi olur . Üşütme olabilir reflü olabilir enfeksiyon olabilir vs. Gecmis olsun .
wangel Korkmayın benim bebeğimde 1 aya kadar hep burnundan kustu. Her kustuğunda serum fizyolojik damlatıp temizleyin yoksa ilerde burnu kuruyor rahat nefes alamıyorlar. Ve cok fazla emzirmediğinden emin olmaya calıs, ben baya emziriyordum🤦🏼♀️