Fati45 Ablamın kızı 6 bucuk yasında göğüslerinde tomurcuklanma sebebiyle doktora götürdük erkn ergenlik dedi cok endişeliyiz neden oluyor yada çözümü ne yaşayan duyan oldu mu daha önce cünkü daha cok cok küçük ya
EmineYilmaz Fati45 eşimin kuzeni bu durumda 8 yaşında . İğne verdiler sanırım hormonlarla alakalı tam net hatırlamıyorum ama çaresi var diyebilirim
Purely Fati45 canım çok bif bilgim yok ama bir kaç kişiden bildiğim kadarı ile bu hormonal bir durum ve sanırım bir müddet ilaçla bunu yavaşlatıyorlar. Yani size doktorunuz tedavi sürecini falan anlatmadı mi acaba