@Sinemisssss banada ateşi çıktığında ver demişlerdi hatta bende kulaktan ölçülen ateş ölçerden vardı bebek için almıştım 39 u görmeden verme demişlerdi ateşi 37ydi ama ağrı huzursuzluk olduğu zaman ateşi beklememek gerekiyormuş o huzursuzluğu olmayan, ağlamayan bebeklerde ateşin çıkması bekleniyormuş