Ebruli_72 Merhaba Anneler 15 günlük bebeğim var emzik tutmak istiyor ilk doğduğu günler biraz alıştırmıştım şimdi tutmuyor tutmak istiyor ama tutamıyor nasıl alıştırabilirim
Zeynep-61 Ebruli_72 canım o attıkça sen ağzına tekrar koy ama kolla onu kusmasın sürekli tekrarla bi zaman sonra alışır kimileri alıştırma diyor ama ben onunla rahat ettim geceleri ve gaz sancısı başladığında güzel sakinleşiyor onunla
EsraVeyselAlya Ebruli_72 Bizim bebekte böyle oldu ben söyle yaptım ağzına memeyi yerleştirin ilk başka almayacak sonrasında yüzüne elinizi dokundurun biraz memeyi ağzından asla çıkarmayın sonrasında kendi tutup emmeye devam edecek alışana kadar bunu yapın