Merhaba arkadaşlar, kızım 2 aylık aşılarını olalı 4 gün oluyor karın göğüs bölgesinde alerji pişik tarzı kızarıklıklar oldu bugün. Aşıdan kaynaklı alerji mi oldu bilemedim. Aşı olduğu için calpol şurup yazdı doktor ondan verdim onun yan etkisi midir? Yoksa benim yediğim birşey mi dokundu? Ya da dün aksam banyo yaptırdım suyunu mu sıcak yaptım ayarlayamadım da öyle oldu bilemedim. Banyoda suyu sıcak olursa vücüdu pişik olurmu? yada kızamık felan olabilir mi ? Bi kaç güne Geçmezse eğer doktora götürmeli miyim?