4 ay 20 günlüğüz yaklaşık 1 haftadır tuhaflaşmaya başladı uyanıkken sürekli mızmızlanıyor ağlar gibi uykuya direniyor eli sürekli ağzında gece çok sık uyanıyor bazen uyanınca uyumuyor ilk başta üşüttü zannettik ama günler oldu hala aynı. Bugün ağlama krizine girdi tam 2 saat çığlık kıyamet ağladı herseyi yaptık susmadı calpol verip sıcak banyo yaptırdık zorla uyudu sabahtan beri çok neşeliydi gülüyordu halbuki.bu durum geçicimi ne kadar sürüyor annem geldi yardıma eşim ben annem 3 ümüz zor bakıyoruz hepimiz uykusuz yorgun 😓