OncedenGurme ozge24 benimki de 6800dü. Persentile göre 7500 olması gerekirdi dedi doktorumuz. İstemeye istemeye kaşık mama kullanıyorum. 20 gün oldu. 7 ay kontrolünde toplamış olursa bırakacağım kullanmayı
Hasomums ozge24 merhaba bence bebeğinizin ayına göre kilosu çok iyi persentil tablosuna göre bakabilirsiniz. Benim oğlum 15 aylık 6900 gram çok şükür sağlıklı mutlu keyfi yerinde ama zayıf :(
elfozyil ozge24 7 aylık 7 200 bence sorun etmeyin ne yapalım herkesin bebeği kilolu olacak diyr bir şey yok benimki herşeyi reddediyor meme biberon mama kaşık ek gıda
ozge24 GulseNavin neler yaptınız çok üzgünüm ne yapacağımı şaşırdım ya 😞 bu arada sizin adınıza çok çok sevindim darısı bize 🙏🏻
Berenbegum Benim kızım 6 aylıkken 6 kiloy Du kaç sefer doktor a götürdüm kan idrar vs bakıldı herşey çok güzel gayet sağlıklı kilosu da az değil normal dedi bana sıkıntı yapma bence sağlıklı olsun yeter kilosu da gayet iyi.
ozge24 OncedenGurme bizde 10 gün sonra tekrar gidecez ek gıdayı arttırıyoruz inşallah bir an önce bebeklerimiz sağlıkla kilo alır 🙏🏻
Berenbegum ozge24 şu an 9 aylık 8 kilo bana göre hala az kilosu ama ebemiz doktorumuz gayet normal diyor çok takıyor dum kafama ama sıkıntı yapmıyorum artık sağlıklı olsun yeter
ozge24 Hasomums 2450 kg doğdu sonra 2250 ye düştü Doğum kilosu zaten azdı ama insanların konuşmasından çok sıkıldım artık
Hasomums ozge24 insanlar konuşacak bir şey hep bulur gelişimi iyiyse sağlığı yerindeyse üzme kendini. Allah hep iyilerle karşılaştırsın inşallah miniği 🙏
elfozyil ozge24 aynı canım evet gece 10 da beslensin hiç gece kalkmıyor sabaha kadar aç oluyor sabah biliyorum ama yinede içmemek istiyor çok ilginç
Kuzummm ozge24 bmmkide aynı zayıf altı aylık 6750 bnde takıyorum ama almıyor fazla işte doktor yarım kilo geride ama iyi saglıklı takılmaya gerek yok dedi bugun gittik bn ıstah acıcı bır seyler istedım argivit focus verdi bakalım nokcak
Prensesannesii34_ ozge24 6 aylık 6,200gr bende çok üzülüyorum ve takıntı haline geldi . Evde kucağıma alıp tartıyorum