LadyMarmalade ben kendime kullandım onu bebek için ağır gelebilir. Egzama varsa bebekte yediğine içtiğine dikkat et asitli hiçbir şey yedirme. Emiyorsa sende yeme. Ve bebeğin yüzünü nemlendir. Egzama kuruluktan oluyor oğlumda da var. Kulknarkasınd şimdide gözünde. Aralıklı krem kullandık göz için ama geçmiyor . Yediklerime dikkat ediyorum ona da vermiyorum zaten 9 aylık asitli şeyler yemiyor ama yine de oluyor . Kendimden de biliyorum çok illet ya geçmiyor.