ilknur06 Ozbek42 bübchen kullanıyorum bir sorun yaşamadık bübchen yağ ile de yağlıyorum Bi kuruluk olmadı
Yeti Tugcesilam ben doktoruma güveniyorum her banyoda şampuan kullanıyorum krem ve losyomda sürüyorum her banyo sonrası
Tugcesilam Yeti sorucam bende ama zaten herğün şampuan yapmak bencede dogru degil biz büyüklerde bile sac döküyor
Busrabektas Tugcesilam doktorumuz her gün yıkıyorsan 2 günde bir şampuan kullan demişti. Yazın her gün yıkıyordum oyle yapıyordum şimdi 3 günde bir yıkıyorum her yıkamada şampuan kullanıyorum, her banyo sonrası da bebek yağını sürerim.
3children1mom Tugcesilam Haftada iki defa yıkarım zaten 😂 Malum diğerleri de sıraya giriyor sonra her gün bir de banyo olursa yandı gülüm keten helva🙈
Tugcesilam 3children1mom hahaha bnm 1 tane oldugu icin iyi geliyor bana senin bi kactaneyse zor tabi hangisine yetişeceksin
Ebrudgnclskn Tugcesilam uzmanlar bebek cildinin daha ince ve narin oldugu için enerji her gün banyo yaptırıyorsun sampuan kullanmayın der cildi için cidden kuruluk yapabilirmis ilerde.ama en az 3 gu de bir yıkanırken sampuan kullanılabilir.
haziranin25i Tugcesilam kuzu bugün aşımız vardı o yüzden sormayı unuttum doktora 🥺 Benim kız çok nazlı olduğu için ortalığı yikinca aklımdan çıktı kusura bakmayasın 🌺🤭
Tugcesilam haziranin25i cnm ben sordum gün aşırı yani herğün yıkıyorsan kullanma herğün dedi 2 günde bir yıkıyorsan kullan dedi vücut losyonunuda kullanabilirsin dedi sıkıntı olmaz dedi