Annekizz Kızlar merhaba 28 günlük bir anneyim emziriyorum ve üşütmüşüm içim ağrıyor resmen belim falan bebeğimde çok huzursuz sürekli ıkınıyor ağlıyor bacaklarını karnın çekiyor benim ağrım üşütmem ona geçermi acaba 😕 Ne yapmam lazım acaba
Morfrenk Annekizz üşüttüğünüz için gazınız vardır, gazınız ona geçebilir. Siz bol bol emzirin, kimyon kaynatın kendiniz için ıhlamur için
Asenana Annekizz evet ona da geçebilir canım rezene çayı demle kendine iç yemeklerine de kimyon kot mutlaka. Bebeğini rahatlatmak için de spor yaptırabilirsin youtubedan videolara bak gaz için ona göre yap
Eda3 Annekizz bende 12 günlük anneyim 😊 bebeğim ayaklarını karnına çektiğinde veya çok uzattığında anlıyorum ki karnı ağrıyor ve sıcak ütüyü mendille ısıtıp ayaklarına tutuyorum ve rahatlıyor deneyebilirsin ise yariyabilir.
Annekizz Morfrenk Sürekli emiyor canım biraz masaj yaptım rahatladı ama ağlarak uyanıyor karnına çekiyor kendini ağrısı var belli
Annekizz Asenana Kimyonum yok ama bolca rezene içiyorum hatta bebeğede verdim rahatladı biraz masaj falan yaptım
Morfrenk Annekizz ılık havlu koyabilirsiniz karnına ayaklarını sıcak tutun, sizde kalın kalın giyinin Bi terleyin isterseniz rahatlarsınız