Topuk kanında tsh düşük çıkmıştı doğumsal hipotiroidi denildi. tekrar kan testi yaptırıldı şimdi aldım sonuçları anladığım kadarıyla normal çıkmış değil mi ? Bilenler tecrübeli olanlar yazabilirse çok sevinirim . Düşüklüğü zeka geriliği vs yapıyor dedi doktor korktum baya 🥺
