Evet ikiz anaları olarak felaketttt yoruluyoruz ama gülüşleriyle herşey unutuluyor benimkiler daha küçük ama merak ediyorum birbirlerini tanıyınca neler yapıyolar☺️Komik anları çok olur sanırım tabi kavgalar kaçınılmaz🤦♀️İkizleri büyük olan anneler eğlenceli anları neler biz bi büyüseydik☺️