Dilcem28 Bebeğim 4.5 aylik dr bugün seslere aşırı duyarlı dedi, normal olmadığını söyledi siz de durumlar nasıl
Nursma Dilcem28 ilk defa duyuyorum böyle birşeyi ne demek istedi ki acaba kızımda o aylardayken yanında hapşırmaya korkardık ağlıyordu korkudan.
elfozyil Dilcem28 seslere karşı duyarsız mı olması lazımmış gerçekten ilginç. Yani duyuyor ki tepki veriyor
121015 İlk defa duyuyorum bunu da doktorlar abartıyor sanırım . Sormadınız mı neden normal değil diye
Caglasaresy Benim bebegimde cok duyarli cit ciksa uyanir hapsursak aglama krizine girer kendi gaz sesinden korkar ama bu durum sinir noronlarinin iyi calismasi sonucu oldugunu soylemisti doktorumuz
Mom44454 Yani doktor söylemedi ama benim oğlum da hapşırma sesine deli gibi korkar çıt sesine uyanır biri sesli gülse tepki verse aklı çıkar küçükken de öyleydi 11 ay 10 günlük hala öyle
Dilcem28 Sordum zamanla geçicek dedi ama normal durum degil dedi internette de otizm yazıyor kafayı yicem resmen
Ankakusu35 Dilcem28 ilginç gerçekten benim kızımda parke gıcırtısına uyanıyo gayette sağlıklı bir bebek çok şükür dikkatli hareketli ne alakaymış herşeyi de otizme bağlıyolar sıkmayın canınızı
Meflug Dilcem28 internette her yazana kafayı takmayın.daha küçükken sesi umursamadı şimdi en ufak sese duyarli
Kuzummm Dilcem28 sacmalık . İnternette de her şey yazıyor . Otizm ordan anlasılcak bır sey degıl. Yani tamam otizmde de bu olabilir ama bu o değil işte 😀 birçok keskin ayırıcı belırti varken buna takılmayın