GamzeSB 48 gunluk oglum var da yumurtaliklarinda şişlik var acaba bunun icin benim yapmam.gereken bir sey var mi ? Çarşamba gunu doktora gidicem debilk sizinle danisayim dedim
gokmer GamzeSB siz bi şey yapmayın. Doktor kontrolünde belli olur. Şimdi burdan her kafadan bi ses çıkıyo sonra kafaya takıyoruz
Yigitinannesi34 Muhtemeln su vardir benim oglumda da vardi hastaneye götürdük ultrasonla baktilar su toplamis 1 yasina kadar gecmezse tekrar muayne ettir dediler genelde erkek bebeklerin de olurmus korkulcak bisey degil 2 ayliktan sonra geçiyor