sryldz Bebeğim iki aylık olacak kakasını yaparken çotk sıkıntı yaşıyor ıkınıyor yavrum acı çekiyor yüzünden o kadar belli ki ne yapabilirim arkadaşlar
Bayb Aynı derttwn muzdaribiz benimkide iki aylık 3. Günün sonunda yaptı ama yapana kadar ağladı yavrum sürekli karnına masaj yaptım incir suyu tükettim kendimde inşallah şifa bulurlar