Selam millet size Bi konuda ihtiyacım var çalışan bir anneyim bebeğim 2 aylık sabah 8 buçukta işe gidiyorum gitmeden 10 dk enziriyorum çıkıyorum bebeğime sağdığım sütü bırakıyorum ben saat 5 te işten çıkıyorum ben gelene kadar 120 ml süt içmiş biberon tutmuyorum o yüzden babaannesi kaşıkla veriyor sizce 120 ml o sürede onu doyuruyor mu bana yardımcı olursanız sevinirim 🙏🙏