Zeynep-61 Kızım bugün 2 ay 24 günlük oldu mama artı meme olarak gidiyoruz ama 2 gündür mamasını doğru düzgün içmiyor gazdan mı yapıyor anlamadım zaten erken doğdu kilolu bir bebek değil
Ygtakn Zeynep-61 belki sütüniz yetip mamaya gerek kalmıyor olabılır mı mama hakkında pek bilgim yok sadece bı fıkır yürüttğm
ozlemacikgoz Benim oğlum da öyleydi kendi kendine bıraktı mamayı. Oğlunuz mamayı değil memeyi tercih etmiş belli ki 😊🙏🏻
Zeynep-61 ozlemacikgoz ama memeyle doyacak gibi değil ki onu doyuracak şekilde gelmiyor süt 😬 mamasını içiyor ama az içiyo normalde daha fazla içerdi iki gündür böyle