Kızlar şu an 10. Ayın içine girdik. Ek gıda alımında hiçbir sıkıntı yok önüne ne koyduysan yer maşallah 🧿 şimdi bir sorum var. Normalde 1 yaşından sonra mamayı bırakacaktım ama birkaç gündür hatta haftadır şu oluyor. Son iki kutuda içmiyor. 150 yapıyorum gün içinde aç ağladığında 30/60 içip bırakıyor. Hep ziyan oluyor mamalar. Neden 150 yapıyorsun diyecekler olabilir. 2 numarada 210 ml içerdi. 3 numarayı sevmedi mi artık yemeklerin tadından istemiyor mu anlamadım. Geceleri 180 yapıyorum uyandığında onda bile anca 150 içiyor. Boşum boşuna ziyan. Ben alırım almasına ama ziyan olacağına ona gider başka birşey alırım. Açıkçası geceleri dışında mamayı bırakmayı düşünüyorum. Hatta belki yatmadan önce biberon maması yapmayı düşünüyorum. Tavsiyeniz var mı?