Hanımlar merhaba
Oğlum 11aylık çok şükür artık ilk adımlarını atmaya başladı bende ayakkabı almayı düşünüyorum. Vicco düşünüyorum. Oğlumun ayakları tombik oldugu için bi kaç ayakkabı denedik ama tam sığmadı sığan ayakkabıda baya büyük durdu. Tavsiyeleriniz neler?