Alpaslaninannesii kizlar oglum yatakdan dusdu 2 dk koymustum postaci geldi kapi calmisti yere düsmüs kafa ustu halida yokdu bisey olurmu cok korkuyorum 7 aylik oglum napmam lazim ??
Flamingom Alpaslaninannesii geçmiş olsun cok mu yüksek 50 cm üstü tehlikeli acaba sert zemine düştü hepsi önemli doktorunuz ne dedi. Kusma olursa hemen acile götürün
Prensannesiyimm Alpaslaninannesii geçmiş olsun canım 2 saat uyutma gözlemle kusma şişlik gözlerde kayma hareketerine filan dikkat et birşey olmaz Allah’ın izniyle Rabbim esirgesin
Vefaanadnyadigar Alpaslaninannesii Geçmiş olsun gözlemleyin mutlaka kusma yada hareketlerde tuhaflık olursa doktora götürün bir de 4 saat uyutmayın
ilkgozagrimm Alpaslaninannesii 2 saat uyutmayın gözlemleyin alnında şişlik morluk varmı var ise bi acile gidin derim geçmiş olsun
Flamingom Alpaslaninannesii bence siz yinede bir götürün. Ay olarak daha küçük benim kızım da kusardı o aylarda ama reflü 9 ayına kadar sürdü. Bence götürün içiniz rahat eder en azından
Mommysharkdoodoodoodoo Alpaslaninannesii acile götürün kusma varsa beklemeyin kafatası çatlağı olabilir her şey olabilir şu an düz zemine kafa üstü düşmesi iyi değil
Vefaanadnyadigar Alpaslaninannesii agzının kenarından yediklerinin kusmuk şeklinde akması yada fışkırırcasına kusması canım
Ysm2019 Alpaslaninannesii benimkide o aylarda bebek arabasından sert parkeye düştü Allaha şükür bir şey olmadı gözlemleyin kusma huysuzluk vs
eminemre99 Alpaslaninannesii canım benim inşallah bir sknti olmaz Allah’ım korur inşallah geçmiş olsun canım