Minikelebek Kızlar sağdığım Süt 4 gündür dolapta yani bugün 4.gün,1 kere çıkarıp ısıtıldı hepsini içemedi bebeğim tekrar versem olur mu yoksa döküyüm mü bilemedim 🙄
Tosbik6 Minikelebek benim bildiğim bakteri üretiyor ve dökülmesi gerekiyor bi kaç r kez maalesef bende döktüm 🤷🏻♀️
Cin Minikelebek vermenizi tavsiye etmem. Anne sütü dolapta 3 gün kalabiliyor ayrıca ısıtılan süt o an tüketilmeli tekrar dolaba konuşup kullanılması sağlıklı değil.
Minikelebek İşe başladım da anneme bırakırken ne kadar içer emin olamadım fazla fazla bırakmıştım hepsini bitirememiş. Mecbur döktüm gitti artık 🤷♀️
Prensinannesii Minikelebek ısıttığınız sütü veremezsiniz. Dondurucadan çıkarıp ısındığı zama. Buzdolabına 24 saat içinde tüketilmeli ama sıcak suyla ısttıpımı 3 saate veriyorum zaten kokusu vbelli ediyor
Minikelebek Prensinannesii dondurucudan çıkarmadım canım sağdığımı biberona koymuştum ona 3 gün oldu artık geçti zaten döktüm mecbur