Prensannesii1 Kızlar emziriyorum eşime biri gazoz al içsin öyle emzirsin gazı olmaz bebeğe de geçmez demiş oda gitmiş şekersiz gazoz almış 7up adında içsem mi içmesem mi korktm bilen içen var mı içilir mi emzirirken bilen anneler bi yazabilirmsnz?
Morfrenk Prensannesii1 gazlı içecekler gaz yapar diye biliyorum. Ayrıca feriştahını getirsen o gaz vakti gelmeden bitmiyor. Biraz boşa uğraş gerisi, 40 takla attım ben çünkü kendi kendine hafifledi.
Ygtakn Prensannesii1 cankm gazoz konusnda bı fikrim yok ama ben gunde 1 tane sade soda içiyprum hem gazlı rahatlatıyor hemde mıneral bakınmındsn yuksek oldugu ıcın bebek içinde iyimiş doktor soyledı
Deletedmom78654 Prensannesii1 bunu benim bir arkadaşımın annesi de şu şekilde söylemişti hamileymiş asitli şeyler içmeden duramıyormuş Doktoru da ona istediğin kadar gazoz içebilirsin sıkıntı olmaz ama Fatma ve kola içme demiş. Aralarında bir bağlantı var mı bilmiyorum 😊
theAna Prensannesii1 gazlı içecekler gaz yapar diye okumuştum ben de. Eğer gazı için çözüm arıyorsanız kimyon çayı deneyin hem süt yapıyor hem de gazına iyi geliyor. 👍🏻
Morfrenk Prensannesii1 gerek yok gazını hiç bir şey kesmez onun ama gazlı şeyler yersen daha fena olabilir valla