Gzde07 Merhaba arkadaşlar hamileliğimde safra kesemde taş olduğunu öğrenmiştim bebeğim 7,5aylık bugün doktor ameliyat olmam gerektiğini söyledi ama nasıl olacak çok kararsızım bebeğim emiyor ve bana çok düşkün 😒varmı böyle bi süreç geçiren zor mu
Mom091 Gzde07 ben olmuştum. Diğer güne ayaklandım. Ameliyattan yana çok rahattım ama omuzlarım tutulmuştu. O beni çok zorlamıştı. Çektiğiniz bir sancıya değmez hemen olun ameliyat. Geçmiş olsun☺️
Gzde07 sonsuzmutlulukkk bende öyle düşündüm de doktor taşın kanala düşerse oluşabilcek zararları anlatınca da korktum
Humagny Annem oldu kalp ameliyatli olmasına rağmen sukur ki guzel gevti iyileşti aciliyeti yoksa bebeğiniz biraz büyüdüğünde olabilirsiniz ameliyat
Gzde07 Humagny doktorda taşın kanala düşmeden ol dedi düşerse sarılığa çevirir başka hastalıklar ortaya çıkar dedi korktum yoksa bende düşünmüyordum hemen