3-4 gündür bebeğim huzursuz 1 ay 14 günlük olduk 2 ay sendromu ya ne anlamadım 😑 gaz sancısı çekiyor gazını çıkardı sabah 7 kere iki kezde dolu kaka yaptı normal 3 saat sonra yine gazı masaj yaptım gazı yine çıktı ama hala uyumuyor ağlıyor emziriyorum yine aynı huzursuzluk var acaba neden olur bir iki güne doktora götürecem( gazdanmi ya agriyormu ya ne sürekli ikiniyor ağlıyor gaz damlası kullanıyorum nurse harveys ve bağırsak güçlendirici kullanıyorum belni sıcak yapıyorum ayagn sıcak suyada koydum hiç bir seyn faydası yok huzursuz ya gaz yada başka bir şey