elfozyil AyseAli_07 serum fizyolojik ile şırınga alın. Otribebe doğduğundan beri kullanıyoruzz şırınga ile biraz sıkıp burnuna çekiyoruz burnu
glytr- AyseAli_07 ben kullanıyorum 2 damla damlatıyorum çapak çok oluyprdu azaldı göz yakmıyor doktorunuz söylediyse damlatabilir siniz
glytr- AyseAli_07 öyle belirli bi saat tutmadım ama sabah uyandığında gece yatarken birde gün için de öyle belirli bi saatı yok çok çapak olduğu zaman da döküyorum gözüne bi zararı yok