Bence mutlaka emzirin o inanın biberondan aldığının fazlasını alıyordur.. Vakum gibi çekiyor bebekler. Siz emzirin bol bol gerisini bebişler hallediyor. Sonra sizin için çok zor olur dışarı çıktığınızda veya bi yere gittiğinizde hep yanınızda taşıyamazsınız makinayı. Bide bebekler emdikçe süt artar sadece makinayla sağdıktan sonra azalabilirmiş