Dilos01 bilmiyorum ya korkulacak birsey varmı dedım yol dedi güneşe çıkar dedi kıs vakti güneşi nerden bulayım güneşi bulsam da öyle nasıl güneşlendiriyim ki sonuçta kış ayındayız rüzgarı güneşi çarpar derler eve geldiğimden beri Google bakıyorum buraya yazıyorum hic kimse bıngıldagı yamuk olduğu ıle ılgılı bir bilgisi yok ılk kez duymuslar yazanlar da😢