1prensannesi34 malesef meme reddi yaptık o sebeple sürekli mama ile besliyorum. 48 günlüğüz henüz. Bazen 90cc yiyor bazen de 70-75 cc aralığında. Doktor 3 saatte bir 90cc mama yedir dedi ama ben ne zaman meme arar gibi olsa az az ölçeklerle sürekli besliyorum. Bazen bir ölçek mama yapıyorum yiyor uyuyor bi saat sonra kalkınca tekrar yeme refleksi geliyor bir ölçek daha yapıyorum. Hem mama da ziyan olmamış oluyor. Çok gazlı bir bebek olduğu için mama yerken kasılıyor ağlıyor ve sonrasında yemek istemeyebiliyor. Öyle olunca biberonda mama kalıyor. İsrafında önüne geçmil oluyorum bir nebze. Doktor kontrolümüz vardo bugün gayatte güzel kilosunu almış. Doktora bu şekilde beslediğimi söyledim iyi yapmıssın her bebek farklı beslenmek istiyor düzeni sen alıştıracaksın ancak mama yeme süresi 3 saatten fazlasını geçmesin demişti.