[silindi] En ideal aylar şuan. 7. Aydan sonra gece beslenmesi kesilmeli diyor uzmanlar zaten. Her uyandığında su verebilirsiniz. Evet ilklerde çok zor olucak ama 1 hafta 10 gün sonra düzene girer. Eğer her uyandığın da su verirseniz uyumamak için direnicek evet. Ama gerekirse saatlerce uğraşmanın sonunda uyuyacaktır. Ve 1 hafta boyunca bunu tekrarladıktan sonra gece beslenmesini kendi kafasında bitirecek ve uyanmayacaktır. Benim kızım 19 aylık olucak geceleri sadece su içmeye uyanır