Meltemmmkkgct eymeninannesi3 biz bekledik zaten 1 yaşında yapılan bir aşıymış normal şartlarda. Ama tabiiki buna siz ve doktorunuz karar vermeli aşı biraz sıkıntı biliyorsunuz
ipekkizimm eymeninannesi3 yok hayir kkk aşısının ilk dozu 12.ayda vuruluyor. 6.ayda hepatit Bnin karma aşının ve KPA aşılarının 3.dozu vuruluyor