dolunay_6 Yenidoğan anneleri ilk aşınızı yaptırdınız mı ? Bir arkadaşım 10 gündür aşı bekliyor türkiye genelinde yokmuş bizim aşımız iki gün sonra bende sağlık ocağındaki ebemize sordum şuan sıkıntılı gelme durumuna göre haber vericem yazmış? Bebeği yeni doğanlar yaptırdınız mı ? bekliyormusunuz ? Ne yapmalıyım ben şimdi
elfhuma19 dolunay_6 Selam canım doğum yaptığım hastanede yoktı sağlık ocağına sayılı gelmiş bu aşı dün yaptırdım
Mrvdllr dolunay_6 canım ben 10 gün bekledim geleceği yok o aşının bende ücretli alıp yaptırdım gelir gelir diyolar bu sefer diyer aşılar kayıyor 69 lira verdim eskişehirdeyim bende açmıştım post bence alıp yaptırın
elfhuma19 dolunay_6 Ben hiç anlamadım hatta doktor 1 hafta bekle ararsın dedi ama gerek kalmadı avrupa yakasındamısınız
elfhuma19 Deletedmom58 Canım tekrar merhaba happy momdan buraya transfer oldum gizem ben ınstagramda yoktun :) 1. Ay aşısı her yerdw yokmuş malesef
Deletedmom58 elfhuma19 Gizemcim merhaba,yeni hesab açtım ilknurince21 diye☺️ Çok saçma olmuş aşıların olmaması bir sürü bebek ne yapıcak
Jelibon Niye yokmuş ki aşıların geç yapılması yanlış değil mi? Bizimde 25 gün kaldı ilk aşıya inşallah gelir aşılar
elfhuma19 Deletedmom58 bende diyorum dondurdu sanırım hesabını ekliyorum ozamaj canım :) ben gopta şanslı olanlardanım sanırım civar hastanelerdede yoktu
1850 dolunay_6 ben bir hafta once yaptırdım. Ama dün hastanede birkaç anne gördüm onlar da vurulamamıs aşı yok dıye soyluyorlardı. Ozel hastanelere sorun istersenız beklememek için. Onlarda yenidoğanlara vurdukları için bulunuyor genelde
dolunay_6 Deletedmom324 herhangi bişey belirtmem gerekir mi eşime güvendiğimiz eczaneleri de dolaştırtırım