Bu konuyla ilgili sürekli postlar açıp durdum. 2 ay çektim acısını. Öncelikle yediklerinize dikkat edin. Ben fito krem ve anestol kullandım baya iç kısımlara sürüyorsunuz. Yuvalete çıkmadan önce mümkünse sürün. Kabızlık önleyici şurup kulandım o baya işe yarıyor. Bana sarı-kırmızı kantoron, saf zeytinyağı hiçbir şey fayda etmedi..