Aysegulllll20 Anneler bebeğim 12. Aya girdi ve aşırı derecede sırıtıyor her emmeden sonra ıstırıyor sündürüyor resmen 🤦♀️ Yara oldu yarıldı iyice göğüsün ayırmayı bile düşünüyorum varmı önerisi olan ne tapmam lazım 😭