Drsmkm Kızlar benim bebeğim 2 aylık olucak çok gazlıydı hipp combiotic mama aldım ve resmen bire bir durdu gazı sürekli usuruyo hemde nasıl zaten gaz asla yapmıyo kullanın kesinlikle
shdemir Drsmkm Kesinlikle aynı fikirdeyim. Benim cocugumda kolik. Bu mamadan sonra cocugum kakasınıda yapmaya basladı rahatlıkla gazda cıkarıyo cok fayda gördüm