Kızlar selam kizim 6 buçuk aylık ek gidaya 5. Ayda dr tavsiyesiyle başladık tadimlari bitirdik 6. Aya girdiğimizde kahvaltı yaptırmaya basladim yumurta sarısinin çeyreğini veblabneyi karıştırıp verdim 1 hafta hic bisey olmadi fakat geçenlerde büyük insan gibi kustu bütün yediklerini uyurken hemde yanında olmasam bogulcakti. Dr yazdım devam ederse getir dedi baska kusmadi goturmedim. 4 gun ek gidaya ara verdim sadece emzirdim dun tekrar başlattım yine çeyrek yumurta 1 tatli kaşığı labne yedirdim yine uyurken büyük insan gibi kustu ve gecti sut alerjisi olsa hergun yogurt veriyorum en azından onu da kusardi peynirden olduğunu düşünmüyorum muhtemelen yumurtadandir. Basina böyle bisey gelen varmi alerji midir bu nedir bilemedim kusma o an olup bittiği için dr gotumedim devam ederse getir demisti zaten help me plase 😒