Birannebirogul ay maşallah 😍 Hayırlı olsun sağlıkla büyüsün yavrunuz. Kendi araştırmalarımdan ve uyguladıklarımdan bişeyler yazmak istiyorum size emzirmeyle ilgili.. öncelikle şunu ye süt yapar bunu iç süt yapar diye bir şey yok süt yapan en en en önemli şey sıkça bolca emzirmek. bebeğiniz her arandığında emzirin memede istediiği kadar kalmasına izin verin ilk 40 gün süt hormonlarının tavan yaptığı bir zaman ne kadar sık emzirirseniz o kadar süt kanallarınız genişler ve bolca sütünüz olur fırsat bıuldukça dinlenin vücudunuz süt üretimi için dinlenmeli . Biberon ve emzik kesinlikşe kullanmayın ikiside meme reddi sebebi araştırabilirsiniz . Bebeğinizin anne sütüyle doyup doymadığını ilk bir ay 24 saat içinde 1tl büyüklüğünde kaka yapmasından bir aydan sonrada 24 saat içinde çişli bezleri toplamının bir margarin ağırlığında olmasından anlayabilirsiniz bunlar sağlanıyorsa doyuyordur . ben bebeğimle ilk üç ay yapışık gezdim koala mod takıldık:) memeden inmiyordu uyuyup uyanıp yine memede durmak istiyordu aralıksız 4 saat emzirdiğimi bilirim annem vardı evin işi yemek o yapıyordu yanınızda sizinde biri varsa mutlaka ilgilensin ama bebekle değil bebeğin bir annesi var doyup doymadığına osuna busuna karışmasınlar çok faydalı olmak isteyen yemek yapsın evi temizlesin yani. bebeğinizle koyun koyuna yatın eğer sütünüzün yetmediğini ya da yeteri kadar çoğalmadığını düşünüyorsanız ki bunun için söylediğim kriterler karşılanmıyor olmalı ve bebeğinizin memeyi tam boşaltabildiğinden emin olmalısınız o zaman emzirme sonrası her iki göğsününüze pompa yapın süt üretimi arz talep meselesidir göğüsler ne kadar çok uyarı alırsa o kadar süt üret yetmiyor mesajı alır. Yani kısaca sıkça bolca emzirin gündüz bir bir buçuk saatte bir gece de 2 saati geçmicek şekilde bebeğinizi uyanıdırıp emzirmelisiniz hem süt üretiminin artması için hem bebeğinizin sağlığı için . bol sütlü günler diliyorum😍