Varmı bu ay bu kadar adeti geçen. Geçen gün idrar testi yaptım pozitif ti. Kan verdim 1.22 çıktı. Adetim hiç bu kadar gecikmezdi ve bütün hamilelik belirtilerim var hatta dün afedersiniz su gibi akıntım geldi bugünde aynı devam ediyor enfeksiyon için fitil kullanmıştım sonrası korunmasis ilişki oldu.. bu durumda olup geç döllenme olabilir mi 🥰👀