Bebeğim 6 ay 20 günlük bu aralar çok çok huysuz. Biliyorum her bebeğin böyle dönemleri oluyor yada her bebek zor büyüyor bunların hepsini biliyorum. Kronik migrenim var ileri derecede geceleri bölük pörçük uykular yüzünden hergün başım ağrıyor migren ağrısını bilen bilir insanın kendini öldüresi geliyor. Gündüz de yemek yapmaya çalışıyorum yada bebeğin ek gıdasını hazırlamaya çalışıyorum ama sürekli bağırıyor susmuyor. Bazen tahammülüm kalmıyor sürekli kucak istiyor. Biliyorum şu an anneye muhtaç güvende hissetmek istiyor ama baş ağrılarım yorgunluğum psikolojimi çok etkiliyor bazen dayanamıyorum ve çok sinirleniyorum. Belli etmemeye çalışıyorum bebeğime ama bazen elimde olmadan bağırıyorum sonra bitmeyen vicdan azapları. Nolur yargılamayın bebeğime tek bakıyorum annemin yada başka kimsenin gelme ihtimali yok. Sadece anlatmak istedim hakkınızı helal edin için çok sıkılıyor çünkü.