kubusss ateşi yoksa hiçbirşet yapmayın, burnu tıkalıysa serum fizyolojik kullanın. Benim de 1 aylıkken bebeğim grip oldu. Ateşi olmadığı için bol bol yedirdim güçten düşmesin diye birde burnunu temizledim sürekli rahat nefes alsın diye. Bu arada çok da kalın giydirmeyin evin ısısı 21-22 derece ideal biz ilk baslarda çok sıcak tutuyorduk evi doktor daha fazla hastalık olur sıcak ve havasız ortamda dedi. Oda ısısını bu şekilde ayarladıktan sonra daha rahat uyumaya başladı bebeğim az da olsa. Yine ara ara temizliyorum burnunu. Korkmayın, bebekler çabuk atlatıyor