Mysunshines17 Güzel Anneler Ne zaman olacak en zaman diye beklerken bugün kuzuum, kırlangıç kuşum kendi kendine tutunup ayağa kalktı ve adım attı 🧿 Darısı öncelikle ikizine ve bekleyen tüm annelerimize
ikizerkekannesi Mysunshines17 senin ikizler erkenciymiş benimkiler biri 13 diğeri 14. Ayda yürüdü maşallah💕
Damla29 Mysunshines17 maşallah kuzuya bende 8 aylıkken yürümüşüm anneme sordum ama benim oğlum daha 5 ay 16 günlük dönmüyor aslında dönüyorda işine gelirse bazen emeklemeye hiç niyeti yok gibi
Mysunshines17 Ftmsrsln Ah ah hemde nasıl sanırım kıskanıyor ya da kardeşi gidince o yalnız kaldı diye yapıyor
Mysunshines17 Ftmsrsln Ohhh hızlı çıkmış minnoş annesi ,kesin çabuk ayağa kalkar ♥️siz de yakın zaman da görürsünüz çünkü benim şimdi ayağa kalkan da erken başlamıştı sürünmeye filan