Merhaba sevgili anneler …
Oğlum sabaha karşı uyuyor ve iki saatte bazen her saate uyanıyor ve bezi kuru çığlık çığlığa ağlıyor altı saat çişini tuttuğunu bilirim . Ilık havlu sarıyorum bu şekilde zorla çişini yapıyor Benimle aynı durumu yaşayan var mı ?
Doktor ile paylaştığımda bebekler küçük bilmiyorlar normal demişti ama şimdi 7. ayına girdi