Lina_123 Merhaba kızlar ek gıdaya geçtik mağlup artık su da vermem lazım phılıps aventin alışma bardağını düşünüyorum ama kullanan var mı akıtma vs yapıyor mu yada siz hangi marka kullanıyorsunuz memnun musunuz
Mom088 Lina_123 ben çay bardağıyla veriyorum 😀 kızım herşeyi reddetti çünkü ama şuan bizim gibi çok rahat içiyor hiç dökmüyor 7.5 aylık
antropologanne Lina_123 Tek diyecegim pahali bir sey almayın. Uclarini çok çabuk patlatıyorlar🙄 yedek ucda ya bulunuyor ya da resmen bir suluk parasinda oluyor
Ela222 Ben e bebekten aldım ama oyuncak oldu resmen onu kullanmıyor. Cay bardagındna daha rahat ıcıyor