Sanki sanırsınız çocuğa çimdik atıyolar öyle bir ağlıyorki morarana kadar😭üstünü değiştirmeye korkuyorum e bebek bu kusuyor süt akıyor ıslanıyor günde en az 3-5 değiştirmek lazım oluyor napıcağımı şaşırdım sakinleştiremiyoruz bir türlü..3 aylık bu arada😔