Pelin4462 benim bebeğimde şuan sadece mamayla büyüyor. Napalım kısmeti yokmuş sütten bende çabaladım 🤷🏻♀️ Eşinize ve kayınvalidenize söyleyin emziremediysem de bu hayattaki bunu yapamayan tek kişi ben değilim diye söyleyin. Ayrıca bu sizin hatanızda değil kader kısmet. Ama sakın sağmayı bırakma. Çok okudum sağarak sütünü artıran var. Pes etme. Ne içse kar.