ikicocukluAnne_ Humananın tadini ben sevemedim asırı şekerli geldi, eltime verdim. Onun yerine bol bol dereotu, maydanoz, kıvırcık, roka, semizotu, soğanlı salata yapıyorum az limon az yağ ile yiyorum hem lezzetli hem verimli. Bulgur pilavı çok güzel süt yapıyor,kızılcık şerbeti, kompostolar, bol su, rezene çayı, kimyon çayı bunlar işe yarıyor aklıma gelenler🤷♀️