ZeynepAdam Zese1701 zeytinyaglisini seviyorum ama ben sadece disari ciktigimda islak mendil kullananlardanim oyuzden pisik isilik yapar mi bisi diyemem ama yumusak hos bir islak mendil onu diyebilirim.
Sydbll Sensitive olanda parfüm varmış sanırım kullanmadım ama geçen kampanya olduğunda arayıp sormuştum.
Zese1701 Sydbll yenidoğan hariç hepsinde var zaten de belli bir aydan sonra kullanmakta bir sakınca var mıdır acaba
EsraEfee Yenidogan kullaniyordum netten aliyordum.sonra burda markette zeytin yaglisina denk geldim kullandim memnun kaldim onunla devam ediyorum
Adasmom Zese1701 doktorumuz markası ne olursa olsun ıslak mendillerin içerikleri aynı ve zararlı dedi pamuğu suyla yıkayıp onu kullanın dedi öyle yapıyorum bende..