Kizim 1 yasina yeni girdi 1 yasiyla beraber mutsuz memnunsuz çabuk sıkılan bisey oldu malum havalar soğuk dışarı çıkamıyoruz koronadan oturmayada goturemiyorum oyuncakta hic sevmiyo cok sıkılıyo yüzünü asıyor anlıyorum bende üzülüyorum bu sefer sizin bebislere yaradimi 1 yaş varmi böyle olup çözüm bulan anneler